Veelgestelde vragen
Bezorging
- Hoeveel diensten mag ik draaien in een week?
Als bezorger of chauffeur schrijf je je in voor de diensten die jij leuk vindt. Je bepaalt zelf hoeveel diensten je draait. - Hoe zit het met kleding en vervoersmiddelen?
Wanneer je je inschrijft voor een dienst, worden kleding en vervoersmiddelen beschikbaar gesteld door de werkgever. Als dit anders is, wordt dit geregeld in overleg met de werkgever en Prontoo. - Hoe oud moet ik zijn om bij Prontoo te mogen werken?
Je mag bij ons bezorgen vanaf 16 jaar.
Betaling
- Hoeveel ga ik straks verdienen?
Je salaris hangt af van de cao waaronder je werkopdracht valt. Daarnaast word je ingeschaald aan de hand van je leeftijd en werkervaring. - Hoe word ik straks uitbetaald?
Prontoo is nog geen zelfstandige B.V. Dit betekent dat de facturatie wordt geregeld door het moederbedrijf Techvisie Deventer. - Wat als ik niet wordt uitbetaald?
Wanneer je als bezorger een dienst hebt gewerkt, wordt het aantal gewerkte uren goedgekeurd door de werkgever. Na goedkeuring van de uren worden deze uitbetaald. Wanneer de uren door de opdrachtgever binnen 48 uur niet zijn goedgekeurd, gebeurt dit automatisch. Zo word je altijd netjes uitbetaald. - Wanneer word je uitbetaald bij Prontoo?
Als bezorger bij Prontoo word je wekelijks uitbetaald.
Account
- Zijn er kosten verbonden bij het aanmaken van een account?
Nee, je schrijft je vrijblijvend in. Je meldt je aan, wij controleren je gegevens en je kan direct beginnen. - Wat gebeurt er na mijn registratie?
Nadat je je naam, geboortedatum, email en telefoonnummer hebt doorgegeven, sturen wij jou een email met een link om een wachtwoord aan te maken. Terwijl jij je profiel aanvult met de gewenste gegevens, valideren wij jouw account. Natuurlijk nemen we even contact met je op voor een kennismakingsgesprek! - Kan ik mijn registratie wijzigen of verwijderen?
Je kan altijd je gegevens aanpassen of verwijderen. Lukt dit niet, neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag. - Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Prontoo verwerkt persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze aan ons verstrekt. Op de pagina privacy vind je de informatie over met welk doel wij persoonsgegevens verwerken.
Partner bij Prontoo
- Hoe wordt er omgegaan met de algemene voorwaarden?
Prontoo valt onder Techvisie B.V., dit betekent dat de algemene voorwaarden van de NBBU (Nederlandse Bond Van Bemiddelings- en uitzendondernemingen) worden gehanteerd. Techvisie is lid van de NBBU. De NBBU is de brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. Als partner gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van de NBBU Algemene voorwaarden (NBBU). - Hoe worden de werknemers bij Prontoo verzekerd?
Prontoo draagt de zorg voor een totaal dekkende aansprakelijkheidsverzekering voor alle directe en indirecte schade als bedoeld in lid 1 tot en met 3 van artikel 7 aansprakelijkheid uit de NBBU algemene voorwaarden.
Coronamaatregelen bij Prontoo
- Hoe zit het met de coronamaatregelen bij Prontoo?
Prontoo werkt conform de richtlijnen van het RIVM. Om gezondheidsrisico’s voor jezelf en voor anderen te beperken is het belangrijk om deze richtlijnen te blijven volgen. Samen zorgen we ervoor dat het werk veilig uitgevoerd wordt.
Contact
1. Wanneer zijn jullie het beste bereikbaar?
Ons kantoor is geopend van 09.00 tot 17.00 uur van maandag tot vrijdag.
Prontoo is te bereiken via de onderstaande contactgegevens.
Munsterstraat 1
7418 EV Deventer
Tel: 0570- 61 70 55
Email: info@prontoo.nl