FAQ

Veel gestelde vragen


Bezorging

  1. Hoeveel diensten mag ik draaien in een week? 
    Als bezorger schrijf je jezelf in voor de diensten die jij leuk vindt. Je bepaald zelf hoeveel diensten je draait. 
  2. Hoe zit het met kleding en vervoersmiddelen? 
    Wanneer je je inschrijft voor een dienst, geeft de opdrachtgever aan of je zelf in het bezit moet zijn van een vervoersmiddel of dat hij deze ter beschikking stelt. Dit geldt ook voor de kleding. 
  3. Hoe oud moet ik zijn om bij Prontoo te mogen werken? 
    Je mag bij ons bezorgen vanaf 16 jaar. 


Betaling 

  1. Hoeveel ga ik straks verdienen? 
    Je salaris hangt af van de cao waaronder je werkopdracht valt. Daarnaast word je ingeschaald aan de hand van je leeftijd en werkervaring. 
  2. Hoe word ik straks uitbetaald? 
    Prontoo is nog geen zelfstandige B.V. Dit betekend dat de facturatie en payroll wordt geregeld door het moederbedrijf Techvisie Deventer. 
  3. Wat als ik niet wordt uitbetaald? 
    Wanneer je als bezorger een dienst hebt gewerkt, wordt het aantal gewerkte uren goedgekeurd door de werkgever. Na de goedkeuring van de uren worden deze uitbetaald. Wanneer de uren door de opdrachtgever binnen 48 uur niet zijn goedgekeurd, gebeurd dit automatisch. Zo word je ten alle tijden netjes uitbetaald. 
  4. Op welke termijn wordt ik uitbetaald? 
    Als bezorger bij Prontoo word je wekelijks uitbetaald. 

 
Account 

  1. Zijn er kosten verbonden bij het aanmaken van een account? 
    Nee, je schrijft je vrijblijvend in. Je meldt je aan, wij controleren je gegevens en je kan direct beginnen. 
  2. Wat gebeurd na mijn registratie?
    Nadat je je naam, geboortedatum, email en telefoonnummer heb doorgegeven sturen wij jou een email met een link om een wachtwoord aan te maken. Terwijl jij je profiel aanvult met de gewenste gegevens, valideren wij jouw account. Natuurlijk nemen we even contact met je op voor een kennismakingsgesprek! 
  3. Kan ik mijn registratie wijzigen of verwijderen? 
    Je kan altijd je gegevens aanpassen of verwijderen. Lukt dit niet, neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag. 


    Contact 

    1. Wanneer zijn jullie het beste bereikbaar? 
      Ons kantoor is geopend van 09.00 tot 17.00 van maandag tot vrijdag.